Ako vymyslieť značku, ktorá pôjde na dračku

//Ako vymyslieť značku, ktorá pôjde na dračku
Ako vymyslieť značku, ktorá pôjde na dračku2016-02-23T12:20:30+00:00

[vc_row][vc_column width=“1/1″][ultimate_spacer height=“40″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/4″][vc_team_member team_member=“265″][/vc_column][vc_column width=“3/4″][vc_column_text]

Ako vymyslieť značku, ktorá pôjde na dračku

Od názvu, cez logo až po všetky možné komunikačné konály, ktoré dokážu spraviŤ z vašej značky lovebrand. Ale aj o tom aká dlhá a tŕnistá cesta vás pri tom čaká 😉

O rečníkoch

Jakub čech:
S marketingom, obchodovaním a budovaním značiek má viac ako 10-ročné skúsenosti. Jeho agentúra pomáha nastavovať klientom marketing tak, aby prinášal čo najefektívnejšie výsledky a zvyšoval im zisky.

Jakub Mazán:
Pracuje v reklamno-marketingovej agentúre daren&curtis, kde vedie kreatívny tím, s ktorým pracoval pre viacero slovenských, ale aj svetových značiek. Do jeho portfólia patria napríklad práce pre klientov ako Lenovo, Sygic alebo jednu z najúspešnejších slovenských aplikácií Hopin.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]