Kamil Aujeský

Kamil pracoval ako Online Advertising Coordinator pre Orange Slovensko, okrem toho je Google Partners Trainer, čo znamená, že ako jeden z pätnástich ľudí na Slovensku má na starosti vzdelávanie jednotlivcov a firmy v oblasti digitálneho marketingu. Okrem týchto aktivít pravidelne organizuje Digitálny Štvrtok, točí Marketing Backstage a venuje sa ďalším projektom a konzultáciám v rámci digitálneho marketingu.

V podstate celú svoju pracovnú kariéru sa venoval online marketingu. Začínal vo firme, ktorá založila portály ako Obedovat.sk, Nakupovat.sk a podobne. Neskôr v tejto firme vznikol projekt ZlavaDna.sk, kde pracoval ako Marketingový špecialista. Po týchto skúsenostiach sa cca rok venoval čisto svojej firme a značke Fellows, čo bola lifestylová značka oblečenia. Neskôr sa vrátil k online marketingu a pracoval som vo viacerých digitálnych, reklamných a mediálnych agentúrach, kde zbieral skúsenosti z rôznych segmentov a na rôznych klientoch.

O rečníkovi