Jakub Čupka ZoneMedia

„V reklame a marketingu sa pohybujem viac ako 4 roky. V súčasnosti pôsobím ako Creative Lead v agentúre ZoneMedia, kde som pracoval/pracujem na projektoch pre značky Forbes, GSK, Ledvance, ZSE, Kooperativa, Matador, Gestamp, Mediacom či exe (Gold Microsoft Partner). Začínal som ako freelance copywriter, následne ako junior v agentúre a dnes mám na starosti prakticky celú kreatívu. V poslednom čase sa venujem najmä brand developmentu menších značiek, ktoré však majú ambície rásť.“

Prednáška sa bude venovať najmä identifikácii toho čo je značka, prečo je dobré značku budovať a dlhodobo ju rozvíjať, ako ju odlíšiť na presýtenom trhu. Predstavím niekoľko základných stratégií diferenciácie značky a praktické príklady firiem, ktorým sa podarilo vytvoriť si aspoň na čas bezkonkurenčné trhové prostredie, v ktorom sa prosperita dosahuje omnoho jednoduchšie.

O rečníkovi